reede, 26. september 2014

Vahepeal hakkasin uuesti tööl käima ja käsitööks jääb aina vähem aega. Aga eks oma une arvelt annab ikka midagi näpistada ka.
Niisiis nigu ma olin tööle läinud tuli ka kohe ühel töökaaslasel sünnipäev ja selleks puhuks ikka kaarti vaja.


Ja kui teised töökaaslased olid seda kaarti näinud, oli kahel neist ka kohe sünnipäevale minek ja kaarte vaja. Sai siis neile ka kaardid meisterdatud . 

Esimen pidi olema rõõmus kaart vanemale naisterahvale. Sai selline. 



Teine kaart taheti meesterahvale ja lilli võis peale panna, sest poest oleks nagunii lilleline kaart ostetud. :D Selle kaardi tegemiseks kasutasin oma uusi terasi, kaua olen otsinud just Gerber/Daisy terasi aga alles nüüd leidsin sellised mis mulle tõesti meeldivad. Aga kuna kaasas olev lillesüdamik mulle ei meeldinud siis leiutasin südamiku ise. Lasin keskel oleva augu kuumaliimi täis, ootasin kui maha jahtub ja siis liimisin Moment kristalliga poolpärlid peale. Pärlikesed hakkasid küll küljelt natuke sulama aga see haiutaski mõnest kohast paistvat liimi.




Ei saa see postitus veel läbi ! :D Lastele oli lasteaeda sügisnäituse jaoks vaja metsa sügisande viia. Võtsime siis mehega laspsed pühapäeval kaenlasse ja läksime metsa.

Tütreke leidis ilusad pisikesed seened, issi marjadega pohlad. Kodus sai selline korvike kokku.


Poja leidis puuseene. 


Mina leidsin ilusad pihlakad.


Lasteaias pandi laste toodud asjadest kokku selline näitus.







2 kommentaari:

  1. Kaardid on muidugi väga ilusad, aga see korvike on ka armas ja kõik sügisannid koos veel eriti võimas ja ilus!

    VastaKustuta