reede, 19. detsember 2014

Heategevus

Nüüd siis tuleb postitus asjade kohta mis sai veel novembris tehtud. Tegin natuke head. Minu ema on Kernu Haridusseltsi juhatuses ja küsis kas ma sooviksin nende tegevust totada. Asjad olid müügil Kernu valla rahvamaja jõululaadal. Kogu minu asjade müügist saadud tulu läks minu kodukoha pisikese kooli säilimiseks, tegutsema hakkab ta 2015 aasta septembrist erakoolina.

Siin umbes pooled tehtud jõulukaartidest.


Heegeldatud loomad
Kolm tegelast (jänku preili, jänku poiss ja roosa kiisu) on veel saadaval. Loomade pikkus 40- 45 cm. Hind 20 euri (sisaldab postikulu). Ja ka see tulu läheb edasi Kernu Haridusseltsile.



Sünnipäeva oli poja kasvatajal.


See aasta läksid kasvatajate jõulupakkidesse minu tehtud kaardid.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar